16,Richie and the sunglasses….novi film….:D

Broj 16 u german top 100 su US5 samo nakon dvije sedmice…glupo,ali istinito…a isitna najvise boli…Ne znam stvarno sta jos treba da urade kako bi single dosla na broj 1 top 100…stvarno mi je zao radi ovog placiranja…ako uporedimo,samo MAMA je bila na br 4,a sada i RHYTHM OF LIFE…a ova zadnja je puno bolja od mame….al et….

Richie ima problema sa ovom nepodnosljivom vrucinom…ima problema jer mu sva kosa pada u lice,i lice se ispod znoji i osipa,pa ima jos vise akni…zbog toga stalno nosi rucnik/peskir oko vrata kako bi se mogao bristai…evo jedne slike koja bi mogla biti i dokaz,nedavne posjete frizeru…100% nije sigurno da se Richie sisao…

[IMG]http://i12.tinypic.com/4tkwaq9.jpg[/IMG]

Imam jedan mali zadatak za vas…ako zelite da US5 pobjedi na ~Style dan~ -u 10.07. na VIVA onda ovdje morate glasati….pod ovim linkom cete naci dvije opcije i da se dolucite za jednu…medu ostalima ima i US5 i Tokio HOtel…pa se valjda zna sta ce se odabrati….Rezultati se mogu gledati na VIVA 10.07. od18:30-20:00 h…
                                     Vote!

Istog dana ce biti prijenos iz Leipziga u 21:30 h…i to prijenos VIVALICIOUS…gdje su US5 pobijedili…o tome sam pisala….tako da odmah mozete crvenom bojom podebljati ovaj datum u kalendaru…10.07.2007. UTORAK

Chris trazi curu….nedavno se pojavilo na YAM BAms!…rijec je o akciji koja ce pomoci Chrisu da se ne osjeca usaamljeno kao poslijednje 2 godine…prijaviti se mogu djevojke,koje c eu slucjau pobjede biti u stanju da dodu npr. u Berlin na veceru i super dan sa Chrisom….

Yam!BamS
Stichwort ´Chris´
20673 Hamburg ….ovo je adresa…akcija traje do 16.07.,a sve cure su dobordosle…nadam se da ce Chris uspjeti naci djevojku s kojom ce osnovati mozda i porodicu…ali koja je u svakom slucaju dobra i plemenita za naseg slatkisa….

The US5 revolution has begun!
Leaders, rebells, fellows are in demand, are needed!
Stand up if you are an US5 fan!
Show your face, show loyality!
Raise your hand, give us 5!

Revolucija je pocela…nekoliko mjeseci prije turneje,fanovi su se odlucili da naprave revoluciju kako bi pokazali US5 na turneji kako puno fanova imaju…traze se svi fanovi iz svih krajeva svijeta da ucestvuju u ovome…vise informacija ovdje->US5-Revolution

Da svi me pitaju za Izzya…cula sam da ima jaku infekciju….i da je bolestan…

To je to za sada…

VASA rIchies girl…

21 komentar

  1. hvala ti na ovih 5 komentara…sto se tice brzeg pisanja bilo je slicnih komen. da trebam,ali ja sam jednom rekla da stvarno ovaj blog nije sve u mom zivotu,da imam i drugih stvari…a + nema ni toliko informa o US5 pa da svaki drugi dan pisem post…a ne volim one blogove sa postovima gdje je uobicajeno,ovaj mi se nasmijao,ovaj je sladak…a blog je zapravo o US5…eto to je to…informacija ima svugdje,a ako otkrijem niko nece dolaziti na moj blog onda jel tako…hehe…:D

  2. e ti si mi došla na blog i u komentarima si napisala da imaš novi post al kod mene nema nikakvog novog posta(jedino ak si mislila na ovaj) aj bok

    BY:Luce

    P.s. kaj si još u americi ak jesi kak ti je tamo

  3. Eh, evo i mene.
    Fakat mi je krivo sto se vec na 16-om mjestu, ali u Poljskoj su na prvom!!!:)))) Fakat su tamo popularni. Vise nego u njemackoj.
    Ono za US5 revolution cu danas da posaljem.:D
    I idem da glasam za onaj style tag! Vec sam jedno 5 puta glasala,ali nikad nije dosta.

  4. Zasto mislim da sam odvratna?Ja ne mislim da sam odvratna,a hocu da znam da li vi mislite to o meni…posto ima fanova od US5 koji su poput Biljane,glupe…ko je nije upoznao neka se vrati u prosli post u komentare…

Komentariši